Followers

Tuesday, 31 July 2012

my 'imam' is back




assalamualaikum...

alhamdulillah...cik kitol (CK) dah selamat pulang ke tanah air untuk selamanya :) penantian kami berakhir sudah.walaupun hanya 2 tahun setengah kami berjauhan...tapi telah cukup membuatkan aku menjadi seorang yang sangat berdikari...

insyaAllah...akan aku manfaatkan sebaiknya peluang yang diberi ini untuk memperbaiki segala kelemahan diri sebagai seorang isteri....

kini...imam solatku kembali disisi.... :) 

22 comments:

SURIA AMANDA said...

Tahniah ratu...bukan balik sekejap yer..balik untuk selamanya...mesti dah banyak kumpul duit kat sana..hahahaha...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

eh gambar yg atas tu ada tgk kat fb hehe..alhamdulillah..terubat segala kerinduan..2 thn setengah lama tu

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

alhamdulillah,
tumpang epi kak.. =)

eMMe said...

lame nye kak, 2 tahun setengah... dugaan jugak kan kak RS... tapi Syukur Alhamdulillah kembali ke pangkuan keluarga akhirnya, berkat kesabaran kan Sis...

mamyharraz said...

Alhamdulillah.
akhirnya keluarga ratu bersatu!happy sgt utk ratu.

sy pun pernah rasa feeling begini..dan pilihan sy ialah suami..sbb tanpa dia rapuh perjalanan hidup ini.

semoga hari2 mendatang berikan kebahagian utk ratu&family.amin.

Riri Yoorin said...

alhamdulillah selamat pulang dah imam Kak RS :)

ieda said...

waaaaaaaaaa manyak syokk
lentukk tuu lentuk winduu tuu ... x menahan ..
;))

rATu kEBaYA said...

alhamdulillah.. dah selamat pulang ke pangkuan..

-cinta soFiaSafiya- said...

terubat kerinduan......shukur kak,pasni lengkap sebuah keluarga.....

Mrs. Norrie said...

ratu suka..ratu suka....
wahhhh erat peluk tuh...hehehehhe

mrs_nazir (Maz) said...

im happy for you sis... jeles tau.. me & hubby dah sebulan lebih ngak ketemu..huhu..sobs... bilelah turn maz pulak en hubby nak blk keje cni smula.. huhuh.. *tetap setia menanti penuh kesabaran.. =)

gadisBunga™ said...

yey...boleh sahur dan berbuka beramai2 kembali!!!

Eri-chan said...

yeay tak sunyi lagi. lepas ni boleh main baling tepung dekat dapur macam citer Sepi - afdlin & vanida

LYAfrina said...

alhamdulillah..bersatu jua...
selamat menikmati hari2 indah bersama y tersayang

Alin Marlini said...

Alhamdulillah...balik terus ke Ratu?

Ati Masrif said...

alhamdulillah ratu..tiada apa yg mengembirakan
selain suami ada di sisi..biarlah susah
dan senang bersamakan...

terharu kak ati...hukhuk!

Mama Gee said...

yeyyyy brlah lengkap sekuarga :)

Cikgu Ma said...

pjj ea sebelum ni...berkat kesabaran =)

SangRatoo said...

Alhamdulillah..syukurr.. :))

NEKCIK said...

alhamdulilah..semuga dapat menikmati kebahagiaan bersama..insyaallah..lebih lebih lagi di hari yang mulia ini...tahniah kerana sabar menanti...

SangRatoo said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin buat Ratu sekeluarga ye..take care~ :)

-jue, ajib & aaron-

Siti Shuhadah said...

bestla kak ratu... best tgk kak ratu & hubby..:)